MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, December 4, 2013

JOHOR CUTI JUMAAT SABTU

 
Ini jadual cuti Mokcik celok kat fb saper tah hahaha. Harap halalkan yer. Kebenarannya pon saya lom pasti sahih ker idak. Tapi saya amat setuju kalau jadual yang gini nak dibuat. Mokcik sukerrrrrrr!!!!!!

Sebelum ni bila dengar cuti nak tukar saya jadi errkkkkkkkk!!!!!!! Oh my shopping!!!!!! Walaupun lebih banyak pi tidur kat surau dari merayap hahaha. Rasa cam panjangnya hari2 yang bakal dilalui kalau tukar cuti ni sebab dah takder rehat panjang pada hari Jumaat tu hehe.

Bila terpandang jerk jadual ni kat fb, perasaan saya jadi lompat2 bintang gitu. Kalau takder orang, dengan saya2 pon nak lompat2 bintang gak ekekekeke. Paling sayang ngan hari Khamis sebab leh balik awal kan kan. Leh balik awal2 siap2kan diri sementara nak tunggu malam akakakaka. Itu saya copy paste dari ayat opismate saya tadi yer. Kalau tak paham abaikan sajer etettette.

Saya amat suka dengan Khamis sebab kalau nak balik kampung leh bertolak awal dan boleh sampai awal. Sebelum ni, oleh sebab nak rasa duk lama skit kat kampong terpaksa gak bertolak malam dan sampai tengah malam. Macam hari tu, tayar pecah dalam pukul 11 malam gitu. Kan dah susah kan kan. Kalau boleh bertolak awal...taklah risau sangat kan bila berlaku apa2.

Sekarang ni, saya harap2 EON kat Johor pon akan ikut jadual ni. Kalau dorang tak ikut, mestilah saya ada masalah. Dahlah en. Suami cuti sehari seminggu. Ada yang terlupa muka laki plak kang oopppsssss!!!!!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...