MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, May 2, 2012

BerryGen


Dalam 3 ke 4 bulan kebelakangan ni, kulit muka saya rasa lebih berminyak. Jerawat pun makin menjadi2 walaupun lebih kerap basuh muka. Saya tak pasti kenapa. Kata orang, jerawat aktif untuk kulit remaja. Bila dah berumur, ia akan beransur kurang. Agaknya saya baru nak menjadi remaja kot!!! Hehehehe entahlah tapi serius, saya amat stress!!!!!!

Bulan ni, saya start makan BerryGen yang sedap ini. Pernah jugak dok survey sebelum ni kollagen2 yang ada kat pasaran. Tapi rasanya tak tertelanlah pulak. Entah kenapa walaupun rasa vanila, saya masih tak boleh menerima rasa2 sampingan yang lain.
Kata upline saya, BerryGen dari Tupperware rasa buah2an. Oleh kerana ada offer menarik dari katalog 3/2012, saya sambar untuk cuba. Tapi, bak kata en. Suami. Gila apa awak ni, nak cuba sampai 3 kotak sekali ?? 3 kotak tu berharga RM591.30. Tapi bila tolak harga ahli murahlah jadinya. Ada gift bekas Tupperware besar2 pulak tu sebanyak 3 bekas. Yeyyyyyy I LOVE free gift. Kalau cantik pon kan bini awak jugak!!! Ahaks.. 

Semalam, 1st May start minum BerryGen. Errrmmm sedapnyerrrr. Rasa berry yang lembut masuk ke tekak. Tidak terlalu manis, ada rasa cam masam2 strawberry. Macam nak bancuh 1 lagi. Errrmmm sabar2. Tunggu pagi tadi baru pekena sekali lagi. Sedap betullah.....Ambil gambar sekeping. Mana tau menjadi hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...