MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, April 9, 2012

sayang

Lokasi saya sekarang ialah di tingkat 3 dan bersebelahan dengan bilik mesyuarat. Itulah tempat saya pada tiap2 hari bekerja kecuali kena kerja luar. Saya tak tahu siapakah dia. Yang saya tahu hari ini ada mesyuarat yang dihadiri oleh orang2 penting. Saya masih tertanya2 siapakah dia. Takkanlah salah seorang dari orang2 penting berkenaan. Diluar ofis saya ada sebuah tong sampah. Cermin office saya pula berwarna gelab. Saya lihat dia mendekati tong sampah itu dengan sebatang rokok. Pastinya dia hendak membuang putung rokok itu. Ya, memang tepat tekaan saya. Tapi, rokok itu hanya dibuang selepas 6 kali sedutan cepat berlaku di depan tong sampah berkenaan. Kesian, sayang betul sampah itu hendak dibuang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...