MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, April 18, 2012

Bye2 I love you

Malam tadi, Wafiy beriya2 suh beli hadiah untuk teacher Ida dan Teacher Suguna. Sebabnya hari ni ada celebrate party sempena perpindahan mereka ke Puchong. Ada branch NURI Education baru akan dibuka disana. Mereka berdua perlu handle aktiviti disana bermula minggu depan.
Saya beritahu Wafiy tak payah beli, Mama ada bekas yang cantik2 untuk mereka. Melompat2 suka budak bertuah tu. Cepat2 dia masuk bilik Tupperware saya duk buka kotak Rainbow cube set. "Wafiy nak bagi nilah." sambil ambil 2 cube warna biru dan purple.
Saya ketawa. "Keciknya, kita bagi tumbler jerklah. Nanti mama tulis2 letak dalam dia."
Start muncung berjuih. "Tak cantik. Macam budak2 jerk. Kasi ni arrr cantik, teacher Ida boleh letak sweet dia.
" Suka hatilah nak, terus on pc dan buat ayat skit.
"Bye2 I love You." Ujar Wafiy tersengih2.
"Letak nama arr baru comel" Ujar saya.
"Ok2 hehehe." Melompat2 sambil tepuk2 tangan. Lepas siap saya print dan masukkan menghadap ke luar dalam rainbow cube yang comel. Jadinya, bila tengok betul2 dari luar pun boleh nampak perkataan yang ditulis. Lepas tu saya bungkus dengan plastik hadiah balance dok bungkus Tupperware sebelum ni. Wafiy hanya dapat lihat small gift tu pagi tadi sebab dah terlelap. Ngantuk sangat. Apa lagi, bekobar2lah dok pi school rini. Selamat Berpindah Teacher Ida dan Teacher Suguna. Kalian memang yang terbaiklah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...