MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, April 16, 2012

sarapan bila hati bengkek

Minggu lepas, masa saya dok pi membeli barang kat S'Mart, terpandang denderam. Dah lama tak pekena. Oleh kerana anak2 suka makan keropok ikan, saya sambar 2 paket keropok ikan dan 1 paket denderam ni. semuanya RM10. Kalau beli satu paket jerk RM4.
Saya tak pasti ejaan nama kuih ni betul atau x? sebab saya selalu panggil Telinga K61148 hehehehe. Bila dah dok JB ni, panggilan orang kat sini lebih mulia. Jadi saya ikutlah mana yang sedap didengar.
Kebetulan hari ni bawak denderam ni pi kerja dan hari ni bengang tul dengan tepon yang dah kena barred. Memang padan benaulah. Pagi ni dok bantai makan dier jerk. Dari 3/4 bekas Modular Mate Oval 1.1 liter sekarang dah tinggal 1/4. Marah benau ni!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...