MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, April 15, 2012

belum berkesempatan

Bersama2 kisah memborong kat N3 sebelum ni, saya jugak sempat menyambar 4 paket mender2 alah ni kat Midas ari tu. Sepeket singgit U all. Aduhaiii nilai barang sekarang ni. Setotet2 gini pun dah RM4 kesemuanya. Dahlah tengah2 bulan ni. Tapi nak makannya pasal. Buat2 kecikkan mata jerklah. Kang tutup mata, tersalah capai pulak.
Masalah saya sekarang ialah tak tahu nama2nya. Nak guna tang mana tahu. Kalau nak suruh orang ambilkan, memanglah siap berpuisi nak menggambarkan bender alahnya. Senang citer, lari sendiri, capailah sendiri.
Hajat sebenar saya sebenarnya nak tunjuk kat korang kat mana saya dok parking mender2 ni. Tapi, sebab bekasnya yang dah kosong kebanyakannya dah saya pi kasi basuh dan keringkan. Kononnya kejap kang, bila dah kering pilah kasi campak mender2 ni. Tup2 terlupa, sampailah ari ni. Jadi, esok2 jerklah saya tunjuk bekas comel lote saya tu yerk. Tunggu jerklah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...