MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, May 2, 2012

sajer nak ngenakan orang

Celcom oh Celcom. Oleh sebab masih x puas hati dengan bil telefon bulan ini, saya pi merusuh ke Celcom yang nak ke Larkin tu. Apa namanya ??? Jawab sendirilah. Saya orang Melaka hahahaa.

Cik Celcom kata memang bil telefon saya melambung akibat penggunaan broadband pada 13/4/2012. Memang saya akui Arfan ada terlebih pakai dalam 15 minit. Tapi, selepas itu saya terus exit.

Saya tanya, sepatutnya apa yang perlu saya buat kalau nak batalkan penggunaan masa tu.

Katanya saya perlu keluar macam biasa.

So, saya kata betullah saya keluar tu. Takkanlah penggunaan setakat 15 minit, saya di charge sampai seratus lebih.

Dia minta saya bukti sms yang dihantar.

Malangnya dahpun selamat ke tong sampah. Grrrrhhhhhhh sabar yer sayang, hilang duit jer. Bukan hilang laki pon. Yang pasti, jangan suka2 nak gunakan perkhidmatan lain. Sebabnya dorang ni sajer nak ngenekan orang.

2 comments:

cikyatz said...

memang pon kak..saya pon terkena jugak..amek pakej RM68, tp cajnye sya kene bayar sampai RM75.. sms sya xpenah pon nk anta..sya terima ade la..tu pon dicaj jugak..pastu setiap helaian kertas bil yg dihantar pon dicaj jugak..ape punye celcom..xbagus betul..line pon slow sgt2..memang xbagus...memang nk kene potong line celcom nie..amek line lain ag bagus..rasa menyesal amek celcom..huh..

Azlina bt. Azis said...

bengang kan. bila wat aduan, dorang wat sengal2 tak paham. apa2 pon thanks baca N3 akk. mmuahh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...