MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, May 8, 2012

pindah jugak, tapi....

Dengan berat hati akhirnya saya dan yang lain2 dari secawangan berpindah jugak ke tingkat 1. Bukan ke IPP, tapi ke cawangan Urusan Pendaftar. Bawak diri dan alatan keperluan sahaja. Bukan nak pindah terus, pindah sementara jerk kan.Harap2 taklah terlalu lama. Kesian kat cawangan dorang bersesak dengan kami.


 Saya menumpang kasih kat tempat kosong ni. Agak berselerak. Maklumlah baru pindah.


Jiran saya, Man Kueh. Nak jugak dok sebelah. Senang nak tumpang charger hahahaha

Petang2 tadi, EO turun dan tanya kenapa kami pindah ke sini ?

IPP takder ruang EO, cam mana nak masuk berempat ?

Laa dah kata tak nak pindah, taklah saya adjustkan.

Saya memandang Hirzam. Mulut celupar saper yang kata kami taknak pindah ni ?? Tapi tanya dalam hati jerklah.

Bukan adjust dulu ker baru pindah ?? Pon tanya dalam hati.

Takperlah kalau nak kami duk sana kasilah adjust sekarang. Lepas tu kami pindahlah bukan susah pon......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...