MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, May 29, 2012

mana kunci kereta ?

En. Suami wat lawak pagi ni. Dia ingat masih dalam Musim Raja Lawak kot ?? Tadi, masa dah siap2 nak pi kerja. Dia dok keluar masuk bilik mencari kunci kereta. Belum tanya, saya dah bantai bebel. Mana taknya, suka sangat letak kunci merata2. Kat mana dia landing, kat situlah dia campak apa2 yang ada kat poket dia. Saya tak tolong carikan pon. Sebabnya saya sendiri kejar masa.

Masa saya dah capai towel dan masuk bilik air. Saya dengar suara dia marah2. Lepas tu tutup pintu kuat2. Dah lambatlah tu. Confirm pakai spare key tu.

Lepas dah siap2 dan berperang ngan anak2 (kejab lagi saya citer kisah peperangan ini) saya pon terus masuk kereta dengan riang ria. Wakakakakakaka apa apa jerklah en. Suami ku ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...