MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, May 22, 2012

Berapa dah dapat ??

Huhu kejab tadi ada kawan tanya. Berapa dah dapat sejak tulis blog ni ? Saya ternganga kejab memandang muka dia. Kemudian terus ketawa terbahak2 tapi masih ala2 manja gitu. Tak menjawab pon. Sekadar menyambung dengan senyum sambil menggaru2 kepala (walaupun tak menggaru pon. just membayangkan begitu huhuhuhu)

Tengoklah berapa jerk follower saya, tengoklah berapa visitor saya, tengoklah apa sangat cerita saya, tengoklah traffic saya. Huhuhuhu.... janganlah tanya berapa. Saya nak sebutpun....takyahlah sebut.

Buat masa ni, saya hanya menulis untuk suka2. Sambil bercerita pasal Tupperware, saya mengarut2 pulak pasal cerita2 suka duka saya. Sejak akhir2 ni seronok pulak menulis. Lepas tu, anak2 pon suka baca. Kengkadang dorang yang bagi idea nak tulis apa. Indah kan hidup ini. Walaupun sering pening kepala. Meh klik sini


Mia peduli apa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...