MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, July 22, 2013

psssttttt Fauziah Ahmad

Baru sampai dari PPK Bakri. Lotih den. Dah lama tak outstation. Bulan posa plak tu. Jauh pulak tu. Pi ngan Man Kueh. Eh!!! Dah lama tak sebut Man Kueh erkkk. Mamat tu perasan glamour kat blog Mokcik. Cit Podah hahaha.

Sebab malam tadi baru balik dari kampong en. Suami, pagi tadi pon tak sempat nak tidur kejab lepas sahur. Saya bertekad nak tidur sepanjang perjalanan ke Bakri. Memang tidurpon. Tapi taklah semelampau Man Kueh. Kereta bergerak tidur. Kereta berhenti pon tidur. Mengalahkan Mokcik ni bangun masak masa sahur huh!!

Khas untuk tatapan Fauziah Ahmad yer akakakaka. Juadah berbuka hari Sabtu lepas. Oleh kerana ada lagi kerang lebih buat mee kari puasa pertama hari tu, kita buat sekali lagi menu tu. Publish gambar besar2 buat orang tu kecur akakakaka. Kakak ipar belanja roti john yang memang sedap bangattttt berharga RM8. Tapi memang tak membazir beli sebab memang sedap dap dap.
 
Tak pasti nama kormersial mender alah ni. Tapi mak mertua panggil lempeng keras. Sedap cicah ngan kari. Ni juadah berbuka semalam. Mak mertua buat gak mihun sup. Terbaikkkkkk!!!!!
 
 

2 comments:

gee ahmad said...

fuhhh.. bisa btol ko punya N3 ni kak... terpegun aku tgk gambor nih.. mau zam mintak lg cenggini.. adoyai... duhai lah perut.. sabar lah dikau...

Azlina bt. Azis said...

alalala ciannyer....kalau ngidam jerk mokcik layan eh. akakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...