MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Thursday, July 4, 2013

bubur lambuk siap!

Jeng jeng..... siap gak bubur lambuk ni hah. Mokcik berusaha keras betul bab2 makanan ni hah. Siap tolong kacau2 dua tiga minit, lepas tu pas kat orang lain. Lepas tu tolong rasa2kan cukup masin ker, cukup perencah ker dan segala apa yang boleh dicadangkan ditambah. Itu pon orang lain yang masukkan bahan2nyer. Mokcik tolong cadangkan ajer hehehe.

Lepas tu, bila cam dah orait sumer mokcik cedok semangkuk untuk pastikan semuanya ok. Ini cedokkan pertama ni mokcik rembat dulu sambil terkebil2 tukang kacau pandang akakakaka. Itu pasal dapat bahagian atas jerk. Segala penghuni dalamnya saya tak dapat nak ambik. Sebab alasan nak rasa jerk kan kan. Gila apa nak rasa siap nak korek2 rencah dalam periuk tu. Mokcik kan pemalu akakakakaka. Dalam malu2 pon semangkuk saya bawak masuk ofis hah. Nak rasa dengan keadaan yang nyaman lerrr hehehe.

Terima kasihlah pada Abang Kadari yang cadangkan menu lazat ni. Terima kasih jugak pada Gee, Mak Yah dan Erin sebagai penyedia bahan2 dan terima kasih juga abang Joi dan abang Cat sebagai tukang kacau selama 4 jam nko!!!!
Tanpa korang tak dapatlah saya merasa semangkuk bubur lambuk ni dan kalau ada lebih naklah tapau semangkuk BESAU lagi wakakakaakakaka

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...