MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, July 23, 2013

Panasssss


Alalalaalala ciannyer dengan budak ni tau. Dahlah bau tengik. Bibir kering merekah. Jalan pon dah naik kengkang panjat tangga rumah. Sampai jerk, terus terkam bantal basuk acin dia dan terus berdengkur. En. Arfan pandai, balik jerk terus masuk toilet dan mandi. Lepas tu satu flat dengar sore alaaa mak tiri tak kasi mandi lama2.
 
Rasanya....semalam hari ke 15 puasa paling menduga kot. Cuaca panas dan tak hujan beberapa hari menyebabkan badan rasa agak letih. Saya pon terasa, inikan pulak budak2 kan. Lepas dah ambik gambar dan usap2 paler Wafiy kejab......toleh ke belakang.

Amboi budak tak posa tengah membaham mee goreng mokcik ngan air soya. Ambik gambar dia pulak. Bukan main kembong pipi sampai terjongket2 hidung nak menelan air soya.

Oleh kerana lebih haus dari laparkan. Maka kita up gambar air berbuka semalam. Ikut tulisan jawi, dalam kole tu air wajib ada teh O. Dah tuang siap2 kat dalam cawan free beli colgate. Kang Azan baru nak tuang, tertelan2 alior nak tunggu suam. Kemudian disusuli air bandung soda en. Suami yang buat ok! Bila dia minum wat muka bangga, konon sedap giler. Lepas tu mengadu sakit prot termenung depan jamban. Dah tau perot sensitip minum soda masa bukak posa akakakaka. 
 
Tak ketinggalan air soya yang en. Suami beli kat bazar. Yang tu saya yang soh beli demi memikirkan kesihatan anak2 yang minum. Saya kan ibu mithali kan kan. Jadi soh beli 2 bungkus dan jom syer ramai2 ahaks.  dan kat sebelah tu kicap yer. Kalau nak wat kelainan sila teguk lerrrrr akakakakaa. 
 
Hari ni tak masukkan gambar juadahlah yer untuk tatapan korang. Maklumlah nanti riak. Tapi kalau rasa nak scroll kat bawah silakan
 
 
'
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
'
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
'
 
Ekekekekekekeke ini gambar untuk tatapan saya jerk. Sebab nak gak tau apa saya masak yang asik guna baki makanan semalam masa hari ke 15 puasa pada tahun 2013 kan kan. Nanti tahun 2020 boleh repeat balik masak baki makanan semalam. Yang korang sebok tengok naper akakakakaka

2 comments:

gee ahmad said...

adoyai... pening.. pedih.. sakit mata saya baca blog akak nih... hahahahaha.. kan saya dah ckp buat novel.. saya suka ayat2 akak ni... nnt saya lah org pertama yg beli buku akak tu tau...

gee ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...