MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, January 15, 2013

budak bola


Kejadian malam tadi.

 
Saya tak ikut. En. Suami yang uruskan. Macam2 kerja nak sattle kat rumah. Kalau saya ikut, semua kerja kat umah kompom kelaut. Kompom nak pergi kerja kelam kabut. Apa lawan apa pon, dah baper kali en. Suami sebut. Tapi saya still tak ingat. Tapi, mestilah ada team dari Johor kan. Kalau idak takkan main kat Larkin pon. Yang pasti bukan team Johor Darul Takzim. Kalau yang tu saya ingat, sebab tgh populer kan.

 
Cam mana budak Arfan leh terjebak dengan budak bola ni (sesuka jerk kasi gelaran haha). Ini gara2 dia masuk Akademi bola sepak Kaizar Sport. Arfan dah join dengan kelab ni masa umur dia 5 tahun lagi rasanya. Tapi saya jerk yang tak galakkan sebab saiz dia terlalu kecil. Lagipun en. Suami kerap takder untuk hantar dia ke padang. Saya ??? Oh no!!! elergic ok haha.

Jadinyer, kadang2 jer Arfan join dorang ni. Maklumlah coachnyer pon AYAH angkat Arfan. Bolehlah sesuka hati datang ker idak hehe.

Tahun lepas, dia dah berkobar2 nak join sebab en. Suami dah kerja kat Eon Kulai. Ada masa nak hantar setiap petang Sabtu dan pagi Ahad. Tup2 pergelangan tangan kiri patah. Saya ada cerita kat sini. Maka berkecailah segala harapan dengan tekwondo dia sekali. Tang tekwondo plak saya ada citer kat sini.

Tahun ni, tangan pon dah ok, en. Suami pon dah ada time leh hantar n jemput. Minggu lepas daftar balik keahlian dengan kelab Kaizar Sport. Kebetulan dorang nak hantar budak2 pengiring team bola sepak malam tadi. Jadinya Arfan pon terpilih.

Saya sebenarnya tak berapa setuju. Sebabnya perlawanan malam tadi jatuh pada hari sekolahkan. Saya yang ngadap kerja2 sekolah dia hari2. Saya tahu betapa banyaknyer kerja sekolah yang dia kena sattle tiap2 hari. Tapi dah baba dia yang lebih2 ngalahkan budak.

Tapi saya bagi syaratlah. Kalau dia drop kat sekolah, bukan dia jerk kena gantung kasut, dengan baba dia pon tak leh tengok bola lagi. Janji ditepati ok!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...