MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Thursday, January 10, 2013

makan free lagi

Macam biasa, hari Jumaat ada mengaji kui 8.15 pagi. Tiap2 hari Jumaat saya kena rushing skit ler jawabnya. Untung hari ni en. Wafiy senang skit bangun pagi, mood pon membanggakan. Mudahlah skit nak ngerjakan dia. Kalau idak, tak yah citerlah. Lotih mokcik.


Hari ni special skit, sebab ada perhimpunan bulanan. Sesak bilik meeting. Tapi takper ada makan free haha. Roti Jala berlauk dengan nasi ambang yang saya celok. Ada lagi kuih lain, tapi tak minat. So saya tak ambil. Kasi can orang lain makan lebih haha.

Sorry dah tergigit baru ingat nak snap gambar.


Sorry dah tersuap baru nak snap gambar.


Semuanyer saya dah ngap. Kecuali tulang ayam tu jerk hihi.

Tetiba teringat kat N3 lepas yang saya dok kata penat awal2 musim sekolah ni tapi tak kurus2 gak. Errrmmmmm patutlah tak kurus2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...