MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, January 9, 2013

sila balut yer !


 
Bukan main banyak buku kena balut. Bukan hari ni jerk saya operasi balut buku, semalam pon balut gak. Minggu lepas pon balut gak. Dah tak larat nak balut kat rumah. Bawak plak datang opis. Ada masa leh celok, kasi bungkus segala.

Semalam bawak kitab2 sekolah Arfan. Ingatkan dah bernafas konon. Sekali malam tadi Wafiy plak bawak balik buku text dan buku aktiviti. Nasiblah dah sattlekan segala buku tulis minggu lepas.

Boleh jer nak balut kat rumah pon. Tapi, bila plak nak iron baju sekolah agama dan sekolah kebangsaan budak berdua tu. Baju kerja en. Suami lagi. Baju kerja saya lagi. Nak basuh segala baju kotor lagi, nak sidai baju lagi. Nak sediakan makan malam lagi. Itu pon saya wat pejam mata dengan lantai yang kelecah tak sudah2, baju berlonggok tak berlipat. Huh!!! Apsal tak kurus2 ni ?????

2 comments:

Lynn Hamzah said...

huhuhuhu...lynn belum dapat lagi buku qistina...tapi kerja-kerja rumah pun tak juga terbuat kak...huhuhuhuh...

Azlina bt. Azis said...

eh tak yah buat. biar ezal jerk buatkan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...