MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, October 14, 2014

JANGAN BERDUKA

Semalam seorang kawan meluahkan rasa. Rasa yang tak boleh ditahan2 lagi ni haha. Mokcik dapat rasa dia menghadapi masalah yang sangat besar sebab terpaksa bekerja dengan orang yang syok sendiri. Kalau bercakap dia ajer yang terror, yang hebat, yang tahu segala2nya. Tapi hampeh!! Mokcik dah rasa benda ni dulu. Cuma kisahnya berbeza. Terpaksalah anggap itu adalah ujian bagi perjalanan hidup kita. Insyaallah....adalah serinya nanti2.

Inilah antara rakan2 sekerja yang satu kepala. Secara khususnya kitaorang taklah bekerja bersama sebab masing2 lain cawangan. Tapi kalau minta apa2 yang melibatkan kerja semua laju jer bagi kerjasama. Nak2 budak yang buat selfV tu. Nko mintak ajer maklumat2 yang dia uruskan, tak sampai seminit dia dah skype. Tahun ni giliran Mokcik tu dapat APC. Tahniahlah yer, anda berhak!!

Masing2 muka keriangan umpama mengantuk disediakan bantal. Bantal ker haper!!! Jom kita bedal!!!!
 
Ini bukan pertandingan makan pizza yer sebab memasing gelojoh semacam. Tapi masing2 nak cepat habiskan makanan sebab @fauziahahmad dah hulur bekas nak tapau bawak balik rumah.

@Lynnhamzah makan dengan begitu sopan. Adakah yang keluar nanti si sopan lagi???? Akakakaka redha jerklah yer, yang penting comel macam omak eh! Kat sebelah tulah yang belanja kami haritu sempena meraikan kami sebagai team yang sangat bekerjasama dan langsung tak memeningkan kapala!!!!
























3 comments:

Lynn Hamzah said...

hahahahahah...ko mcm dapat rasa jer kak...jawapan yang tepat...

Azlina bt. Azis said...

akakakaka Alhamdulillah....

Marou Apple Hijau said...

sabar jelah. bj sambil manabung sunsilk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...