MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Saturday, January 25, 2014

BIRTHDAY

Morning!!!!!!!!!!!!!!! Eh dah petang rupanya nak bermanjer2 haha. Jangan muntah ok! Hari ni lambat sikit buat execise jari sebab ada meeting pagi tadi sampai ke tengahari. Berdesing2 telinga walaupun tak direct tapi aura geserannya cukup terasa hehe.

Mee goreng untuk breakfirst semalam. Warna kurang memikat sebab pakai cili hidup. Saya memang suka pakai cili hidup sebab rasa tak pedas sangat. Sangat sesuai untuk anjer2 ku. Masak nak dekat sekilo terus sebab tak masak tengahari. Tinggal nak tunggu en. Suami balik jer kang terus pergi rumah Lynn ada birthday party anak dia.

Kerja bapak dia. Kang anak dok mengikut marah plak. Tetiba malu nak bergambar sebab ada orang pandang.
 
Nampak kan ada awek yang pakai cermin mata kat sebelah tu. Mula2 saya duduk kat tempat Arfan tu. Kat tempat saya duduk tu kosong. Bila Arfan ambil mee bandung tu, dia dah terkeseng2 kat sebelah saya. Suh duduk kat situ taknak. Dia suh saya beralih. Rupanya malu nak duduk sebelah awek haha. 

Mia dah nampak sesuatu. Projek seterusnya bakal dilaksanakan. Nampak tak ada kepala baby kat depan saya. Tengah nak praktis balik macam mana nak mengedong budak. Adakah!!!

 Jeng Jeng. Yeyyyyyy!!!!!! Dia sudah mengambil tempat.Adakah birthday girl akan bertukar hari ini??

Terpaksalah penyelamat datang. Nasib tak buat perangai masa kena angkat. Muka bengang tetap!!!! Sempat cakap untie tak marah arrrrr

 
Birthday girl sebenar. Happy Birthday anjer QHASRINA. Semoga menjadi gigirl yang solehah dan mendapat kebahagian hidup di dunia dan akhirat yer sayang.

 Nak jugak enterframe. Ok! Meh kita tumpang bergambar yer.

Eh nak gak gambar konon2 potong. Boleh2 jangan nak bawak balik sudah haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...