MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, December 12, 2011

PURPLE LAGI........

Assalamualaikum...




Hari ni saya nak tunjukkan koleksi purple saya lagi kepada anda semua...saya amat teruja kerana memilikinya. Saya memang mengilai PURPLE tahun ini. I LOVE PURPLE!!!!!
.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


JENG JENG JENG..............


Yehaaa.....inilah barangnya. Amboi!!! mencebik nampak. Kenapa ?? Dah biasa tengok ?? Cuba perhatikan betul2, yang anda semua biasa tengok adalah warna oren, kuning, merah dan hijau. Warna sebegini confirm sesekali jerk terlihat. Untuk memiliki salah satu eco bottle 500ml warna sebegini, anda perlu membeli 2 set eco bottle 500ml. Ia bersamaan 8 botol. Anda akan terima salah satu botol ini dengan percuma.Nak tahu berapa harga untuk 2 set itu ? RM129.60. Sanggup tak ?? Mestilah sanggup....sebab saya telah buktikan. Tetapi.....kalau masih berkira-kira lagi, saya pulak jadi x sanggup melihat anda. Dapatkan jerklah dari saya RM16 satu. Tapi, jika anda ambil 2 saya bagi RM30. Harga yang hebat bukan ?? Jangan tunggu2 lagi sebab stok amat terhad. Dapatkan untuk anda dan keluarga sekarang dengan SMS saya di no. 013-7092169 yer....ahaks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...