MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, December 28, 2011

MEH SECEWEN



Nak citer sikit kisah agak lucu pagi tadi. Macam biasa, setiap pagi saya akan buat breakfirst for my kids n hubby. Hari ni sempat goreng nasi dan nugget serta air nescafe. Bila dah siap2 dan nak pergi kerja, tengok kat dalam jug, ada lagi air nescafe dalam secawan. Teringat pulak pada Eco Bottle 500ml yang saya dapat dalam beg goodies masa hari keluarga hari tu. Memang berangan nak rasmikan. Bangga giler nak tunjuk kat orang. Botol ni ada kat seluruh dunia, tapi hanya ahli KSK LPP dan PPN Johor ajer ada stiker hari keluarga kat tepinya. "Korang ada ???? Hahahaahha."

Kebetulan pulak en. Suami kata air tu agak manis. Jadi ada can nak minum panas skit kat ofis dengan bergaya. Air tu terus saya curah kedalam botol tu. Hajatnya, nak tambahkan air panas RO yang disediakan IPP. Bila sampai ke Ofis, saya terus melangkah menuju ke blok asrama IPP yang ada RO water tu. Dengan amat yakinnya, saya terus tarik paip yang warna putih. Dalam berangan2 tu, tangan ala2 tak bedung ni tergegar dan air dari paip tertumpah ke jari. "Adududududud...errrkkkk." Tetiba malu sendiri. Kenapa sejuk jerk air ni. Lorrrrrrrr baru perasan, paip putih tu untuk air sejuk, paip merah kat sebelahnya untuk air panas. Lepas tu terus blah senyum2 sendiri. Melepas nak minum air nest panas pagi tu. Masuk ofis, terus masukkan kat dalam fridge. Pekena nest sejuk tengahari ni yerk...."meh secewen!!!!!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...