MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, December 11, 2011

Arrggghhhhh lambat sudah....

Hari ni, punch card jam 8.34 pagi. Huhuhu...sumer ini gara2 bebudak main PS2 tak hingat dunia. Tah tidur pukul berapa. Pagi2 kejut, bukannya main liat nak bangkit. Lepas tu demand itu ini. Bila masuk keta dah pukul 7.55 pagi. Tapi kalau ikutkan, masih boleh kejar masa lagi. Sebabnya, sekarang kan cuti sekolah. Jalan very2 clear. Tapi.......gggrrrrrhhhhhh!!!!! bila sampai rumah pengasuh Mia, baru teringat susu dah habis. Tension betul. Sabtu dan Ahad membuatkan Isnin pelupa. Hahahaha tetiba Sabtu, Ahad dan Isnin plak yang jadi mangsa erk... Aku memang PELUPA. kengkadang agak kronik. Oh ya, bila sentuh bab PELUPA ni nak celahkan kat sini skit. (Pada mana2 kengkawan yang saya terlupa cakap TERIMA KASIH. Saya mintak maaflah banyak2. Tapi kalau itu punca orang nak menyakat saya untuk gelak saya terima dan kalau itu punca orang nak cari pasal ngan saya pon saya terima.) Uiitttt berdrama pulak hehehe.




Berbalik pada cerita kat atas, saya dengan perasan panas sendiri pon terpaksa memandu balik kerumah. Oleh kerana tahu sangat punch card hari ni confirm merah, saya ambil masa seketika mengambil gambar susu Nan2 yang saya sumbat kat dalam bekas Tupperware large square round. Bekas ni boleh memuatkan susu sehingga 1 kg dan sangat jimat space almari. Korang dah ada ? Hehe kalau takder meh SMS saya di 013-7092169 yerkkk ahaks.











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...