MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, December 26, 2011

Multi Dispencer

Sebelum ni saya ada citer nak pi family day kat Wonderland Theme Park Melaka kan, hehehe dah selamat balik pon. Entry yang ini belum nak citer pasal tu. Tapi nak citer pasal bekas Multi Dispencer yang saya guna untuk masukkan jajan sebagai penghilang mengantuk sepanjang perjalanan ke Melaka. Inilah bekasnya....warnanya merah memikat dan boleh sumbat 3 makanan kering serentak sebab ada partition kat dalamnya. amat sesuai diletak didalam kereta sebab tak mudah tumpah walaupun tanpa penutup sebab ada satu lagi cover putih berlubang kat dalamnya.Kerepek pisang, maruku dan keropok paip. Tu semua favorite anak2 dan en. Suami serta saya juga. Semua pon boleh masuk sekali tanpa bawak banyak2 bekas. Best kan !!!!! Tengok....kuantitinya pon tidak terlalu sikit dan terlalu banyak. Cukup2 untuk hilangkan mengantuk semasa drive.









Inilah penutup putih yang saya bagitau tadi. Tujuannya adalah untuk menghalang makanan yang lain tertumpah semasa kita dok hayal mengerjakan yang 1 bahagian.



Masa perjalanan balik pulak, saya beli biskut ala2 chipsmore yang timbang kilo punya. Biskut tu pon saya sumbat jerk dalam bekas ni. Memandangkan semua kerepek pisang, maruku dan keropok paip ni dah sold out, saya keluarkan partitionnya. Belum sampai JB, biskut tu dah licin. Errmmm menyesal plak tak borong banyak kat Family Store Batu Berendam hari tu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...