MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, December 20, 2011

JOHOR PREMIUM OUTLET

Assalamualaikum.....sejak akhir2 ini bila ada kerja luar ajer, hari esoknya mesti rasa lemau semacam. Mudah penatlah sekarang ni. Tepatlah kiranya kiraan dorang masa wat healthy checkup kat TUPPERWARE BRANDS CARNIVAL di Danga City Mall haritu. Nak tau tahap kecerdasan saya bersamaan orang yang berusia 43 tahun. Adoiii....tuanya huhuhu sedih mokcik.


Semalam saya ada meeting akaun di PPK Parit Raja. Habis dalam pukul 2.30 gitu. Dalam perjalanan balik, singgah 2 tempat. Tapi rini saya nak cerita sikit tempat singgahan kedua yang kami ambil masa kurang 10 minit untuk lawatan itu.




JOHOR PREMIUM OUTLET.....




Sebelum ni banyaklah cerita yang menggambarkan yang tempat ni jual benda brandard yang dah lama2, lepas tu harga pulak mahal nak pitam. Tapi........aper ke jadah parking full pada hari bekerja ??? Saya lupa nak ambil gambar kereta yang sesak kat sana. Lihatlah betapa dasatnya orang Malaysia ni, pantang ada tempat baru dibuka. Khabarlah kat dorang kat sana mahal ker, barang dah lama ker, ada hantu ker....mereka tetap pergi jugak. Tak kira ngan family, kawan2 atau rombongan. Asalkan lepas tu mereka boleh cakap ' aku dah pernah pergi tempat tu '.


Yang paling kelakarnya...ramai Singaporean yang cakap barang kat situ lebih mahal dari tempat mereka. Tapi....cuba korang singgah, berapa ramai orang dia yang pergi ke sana. Pada hari bekerja pulak tu.


Hajat kami nak singgah sebentar untuk cuci2 mata nampaknya terkubur dek gara2 takder parking. Kalau ada pon dekat2 ngan gate keluar. Tak kuasalah nak menapak masuk. Tapi masih ada hajat untuk pergi. Mungkin dengan suami dan anak2 nanti. Maklumlah saya pon orang Malaysia dengan jiwa 1 Malaysia. 'Weiiii aku pon dah pegi lerrr JPO tu....' hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...