MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, February 12, 2014

BERAMAH MESRA

Perrrhhhhgggggg menyirap jerk bila dah ambik2 gambar sekali battery kong. Muka Mokcik belum sempat nak snap. Satu pon gambar tak masyuk arrrgggghhhhh dahlah asik orang jumpa kata Mokcik nampak qughuihhhh ari ni. Naklah kongsi dengan korang jugak kan kan tolong jangan muntah berlambak hokey haha.

Hari ni pengerusi PUSPANITA LPPJ datang untuk majlis beramah mesra PUSPANITA kat opis. Datang dengan selipar jamban jerk sebab dari lawatan projek PPK. Dah tak boleh menolak sebab budak2 hantu ni dah heret dia depan pintu opis. Nak tak nak terpaksalah dia masuk jugak. Bengong betul budak2 ni main paksa2 orang. Professor plak tu.
 
Bagus gak prof datang hari ni. Dapat makan kek sedap ni. Nak beli mahal ni hehe.

Sempoi jerk puan professor ni. Bila bercakap penuh dengan keyakinan dan sangat berpandangan jauh.

Mokcik ni sambil potong kek sengih2 feeling orang nak nyanyi lagu birthday untuk dia. Takder maknernya. Cepat potong!!! Mokcik nak makan ni haha.

2 comments:

Kisah Si Dairy said...

tengok muka tu pun macam tak sabar nak terjah makanan tu..hehe

Azlina bt. Azis said...

kan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...