MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, May 29, 2013

Klebang KL

 Hadoiiii.....mokcik banyak kejelerrr. Tak terkejar rasanya. Otak pun dah naik blur tak tau mana nak dulukan dulu atau nak kemudiankan. Maka lahirlah N3 ini sebab tak mampu nak mengatasi stress hahah boleh gitu?

Tapi memang saya gitu pon dari dulu. Dari zaman sekolah lagi. Saya tak boleh buat kerja terus menerus. Nanti kerja saya akan lebih banyak silap dan kena buat balik. Saya mesti berhenti sekejab dan layan menda2 yang boleh memotong stress cam wat N3 ni, layan FB jab, kalau dah sampai waktu sembahyang pi sembahyang. Selalunya bila nak start balik wat kerja, saya akan bertambah idea dan boleh jalankan kerja dengan lebih bijaksana akakakaka.

Hari ni saya nak citer kejadian yang saya lalui lepas saya balik dari KLIA ritu huhu. Naik jer kereta, saya Tanya en. Suami jadi ke nak pi KL ? Tapi saya tak sempat pon dengar jawapan dari dia. Sebab saya dah terlelap. Tau2 dah sampai. Sampai mana ???? Sampai Melaka. Sampai kat kedai makan. Tau pukul berapa ? Kui 1.30 pagi hahaha.

Ikutkan saya, suh ajer balik terus ke rumah. Tak selera mokcik nak makan tengah2 malam ni. Tapi sebab budak2 tu dah kelaparan, maka terpaksalah saya menurut perintah. Dan mereka memang makan dengan bersungguh2. Kesian... hahaha.

Esoknya saya bangun pagi terkebil2. Lepas tu teringat ada eco bottle 750ml yang tengah melotop nak serah kat customer. Janji semalamnya. Tapi tak sempat. Lepas tu dapat idea baik punya hehe.

Lepas jumpa kak Gayah, thanks kak ambik Tupperware ngan saya (selingan jab hehe). Terus saya pi kat kedai makan peberet kat Klebang tu. Order ??? Ais jagung lerrrr. Ais jagung terbaik yang pernah saya rasa. NO pewarna yer.

Lupa nak ambik gambar sebelum makan. Tengah2 makan baru teringat haha.
  
Budak Mia pekena air ni. Masih tak hafal namanyer haha. Lepas tu kebas biskut raya cina tu dari ABC en. Suami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...