MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, May 21, 2013

burger abang burn

Haha ni saya masukkan gambar yang saya snap masa pi pekena burger Abang Burn kat Ampang ritu. Masa kat sana memanglah tak sempat nak wat N3. Sebabnya setiap detik yang terluang saya dok perabih makanan free jerk kerjanya haha.
 
Kitaorang sanggup pi ni pon sebab ada tukang bawak hah. Orang tua Ernie baru pindah sana. Jadi ada harapan cerahlah untuk jumpa tempat tu. Lagipon masing2 dah tergoda dengan blog si Fillanie yang post N3 pasal tempat tu. Itu pon sebab Ernie tengah tak pantang makan sekarang ni haha. Siap ada jadual setiap makan malam lagi sepanjang kami kat sana. Adoiiii lari diet mokcik nak!!!!!
 

Punyalah bekobar kitaorang sebab nak gak merasa burger tersedap abad ini tu. Rasa cam nak mintak jer jawatan kosong tu hah haha. Sampai kat sana dalam pukul 9 gitu berdasarkan tunjuk arah si Fillanie haha.

Kak Azimah ambil burger beef + cheesy. Sebab nafsu dia tak cukup besar haha.


Ernie ambil meatball + cheesy. Hambek!! Sekali datang ada 10 biji. Makan sampai nak kuar biji mata haha. Lepas tu janji tobat taknak makan lagi sebab dah rasa macam nak kuar balik haha.

Hahhhhhh ini saya punya sebab nafsu cukup besar hahahaha. Burger beef + double cheesy. Yang sebenarnya main order jerk sebab tak pasti ntah apa rupa agaknya. Tapi habis ok! Sayang punya pasal hahaahaha

Saya sarankan saper2 yang belum cuba supaya kongsi2 kot. Sebab memang menyandarlah lepas makan tu. Yang tak bestnya rasa cam nak terkeluar balik jerk lepas tu. Masa makan tu memang sedap. Tapi bila dah terlampau kenyang tu rasa cam bau daging tu agak kuat. Masing2 cari air masam sebab nak cut rasa mual tu haha.

Yang paling kelakar masa nak balik ke Brisdale tu, boleh plak sesat. Berpusing2 si Ernie kat Ampang tu haha. Saya boleh tunjuk blur jerklah sebab bukan kawasan rumah saya pon haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...