MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, May 12, 2013

brisdale hotel

Kesunyian dari jam 3 petang tadi. Hajat asal memang taknak datang lambat sangat. Maklumlah orang kampung masuk bandar. Sekali hambek, memang awal betul hah. Orang yang paling xcited ni haha.

Sedihnya meninggalkan kesayangan. Seminggu kena menetap kat KL ni. Ada kursus start esok pagi. Baru tau bagaimana hidup keseorangan. Pilunya hati. Apa nak buat, dah kerjakan.

Pening paler menengokkan suasana yang berhimpit2 kat sini. Amat2 bersyukur dengan corak kehidupan yang diberi Allah untuk saya.

Tapi katil best. Besau giler untuk sorang. Leh wat stail labah2 malam ni yehaaaaa

2 comments:

Ida Salim said...

Kat mana lokasi hotel ni? macam best je..huhuhu

Azlina bt. Azis said...

brisdale sis. biasa jer, cuma katil jer besar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...