MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, May 5, 2013

dah kalah

Hari yang keletihan. Dah macam mokcik yang bertanding haha. Suasana semalam dah macam BN leh menang besar besaran jer  kat kampung saya. Sana sini biru. Sana sini I love PM. Saya sendiri sempat bergambar ngan calon BN yang datang meninjau kawasan kat kedai makan abang yang betul2 kat sebelah pusat mengundi walaupun dorang penyokong kuat parti pembangkang kata saya. Kata abang pulak sayalah parti pembangkang sebab kat kampung dah 2 penggal DAP menang haha.
 
Saya tak pasti kenapa langsung takder post DAP semalam. Takder langsung orang yang pakai baju ker, topi ker yang DAP punya. Tak macam 4 tahun lepas, masing2 tunjuk hebat.

Saya bersidai lama kat kedai tu gara2 saluran mak q panjang sangat. Saluran saya, takder orang pon masa saya melangkah masuk. Terus masuk dan pangkah abang Chua dan abang Ali. Sebab memikirkan orang2 diatasnya adalah sebangsa dan seagama dengan bapa saya. Parti yang sebangsa ngan mak bagi jerlah orang lain pangkah, dah dorang suka kan kan.

Lepas dah sattle, balik rumah dan kelaparan. Lom masak gara gara semangat membara nak memangkah. Masih teringat2 ais jagung kat area klebang. Angkut sumer sekali tak kira yang DAP ker BN. Jom jalan2 cari makan.

 
inilah dia ais jagung yang diidam2. Mokcik kasi repeat ok!
 
 
Amender nama air ni ?? Lupa!!! Tapi sedap!!!!!!!!!!!

 
Iza suka sangat ABC kat sini. Saya tak pernah rasa lagi.

 
Makan mee goreng jer semalam. Sebab tak ambil pon duit balik mengundi haha

 
Wajah2 sepakat bila makan. Tapi hati cop parti lain2.

 
Saya anak Johor ok!
 
Lepas dah makan terus balik JB. Tunggu result sampai kui 12 malam. Hampeh!! Tido lagi baik. Pagi2 Linda PA tepon kata abang Ali kalah. Sampai opis, cek kat SPR. Abang Chua pon kalah gak.
 
Mokcik terima kekalahan ini sebab Islam suh redha dan hormat pada pihak pemenang. Tapi masih tidak mengalah sebab sayang pada anak2 mokcik.
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...