MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, December 30, 2012

rutin dah nak kembali

Hidung dua2 dah tersumbat ni. Naik kering mulut dok asyik bernafas gunakan dia. Dah nak sebakul tisu kat dalam tong sampah. Suka2 jerk dia nak meleleh bila2 pon. Hadoi!!!!! Tekak pon dah rasa perit. Kepala pon dah rasa berat semacam hah.

Semalam ok jerk. Tiba2 malam tadi bersin2 lepas tu hidung pakat sumbat dua2. Masa nak tidur pon siap bawak bekal towel letak tepi bantal.

Baiklah ada makan free tengahari tadi. Ada majlis meraikan pesara. Bila dah keadaan macam ni, memanglah malas nak keluar pon kan. Segala bau pon takder hah. Rasa pon tak berapa nak rasa hah. Tapi bila dapat soru, eh! laju semacam jerk. Semua kasi telan cam seminggu tak makan haahaha

Tak tau bila leh baik ni. Mintak2 cepatlah. Rabu ni sekolah dah bukak kan. Banyak nak siapkan lagi ni. Baju sekolah pon lom gosok lagi. Uwaaaaaa rutin dah kembali..........

2 comments:

Lynn Hamzah said...

kesian akak...moga cepat sembuh yer...

Azlina bt. Azis said...

huk huk tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...