MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, December 31, 2012

ponti vs omi

 
Minggu lepas, bila naik kerja lepas Krismas ofismate pakat sakat saya beramai2. Ni sumer gara2 Filem Orang Minyak vs Pontianak. Ada yang kata saya ni diam2 poket penuhlah, ada yang mintak tiket wayang freelah, tak kurang jugak yang kata saya sombong tak heboh2kan pon pasal filem tu.

Saya garu2 kepala. Tak tau nak balas apa. Sebab saya sekeluarga dah pi panggung 1 Disember lepas. Masuk panggung dengan bayaran sama seperti orang lain. Nak cekaw tiket free dengan sapa pulakkan. Ambil 5 sit sebab kami masuk berlima. Itupun hura hara sebab si Mia tak reti dok diam.

Bila keluar panggung, kami berlima berpuas hati. Bukan sebab cerita tu. Tapi sebab penantian satu jam lebih, barulah watak pelakon tambahan en. Suami keluar pada babak2 akhir. Kami amat berpuas hati sebab boleh menatap lakonan kesayangan kami hampir 1 minit. Itu sahaja.

Apalah yang boleh dihebohkan pon. Nak hebohkan ceritanya mantop ker ??? Glurrppp. Nak hebohkan en. Suami dapat payment berjuta ker ??? Lagilah ke laut.

Filem tu dibuat dah lama sebenarnya. dah 2 tahun rasanya. Masa en. Suami baru2 keluar dari rancangan tutttttt. Sekarang dah tak lagi. Dia berada dalam dunia nyata sekarang ni. Proton Kulai hahaaha

2 comments:

Lynn Hamzah said...

hehehehe...dah 2 tahun ek peristiwa berlalu...mcm baru semalam tgk abg nizam beraksi di rancangan ttttttttttuuuuuuuuutttt...hehehe...

Azlina bt. Azis said...

kejab jerk kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...