MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, December 5, 2012

nak tengok citer untie


Semalam barulah sempat masukkan Istanbul Aku Datang kat Tab ni hah. Man Kueh dah bagi 2 hari lepas lagi. Tapi cable plak terlupa bawak. Jadinya semalamlah baru sempat nak layan.

Sebelum balik dari ofis, berazam tak nak masak ekekeeke. Boleh singgah jab kat S'Mart. Pi tapau 3 bungkus nasi goreng daging merah yang marvelous. Yum yum sambil menjilat jari. Pulak2 tu, en. Suami leh balik awal plak semalam. Jadinya sumer beronggeng tengok wayang keciklah semalam petang.

Bila Lisa dan Beto dah kahwin, sumer kena hambat mandi dan ngaji. Lepas tu, dengar balik bunyi citer Istanbul Aku Datang. Bila jengah kat bilik, 3 orang budak tak cukup umur tu tengah berkumpul dok layan citer tu. Perrggghhhhh kelassss kau LISA. Pandai sungguh kamu memikat anak2 ku huhu.

Bila dah pukul 10 lebih dan sumer dah kena hambat plak masuk tido. Mia mintak tab. Nak tengok citer 'Untie'. Huh!! Dah ada untie plak sekarang.......

2 comments:

Lynn Hamzah said...

kak, ada citer apa lagi...

Azlina bt. Azis said...

ada citer tu jerk. katon berlambaklah. mintak jerk man kueh. tokey download tu haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...