MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, November 26, 2012

turbo chopper wallahhh!!!!

Nasi lebihan malam tadi masih ada separuh periuk. Jam dah pukul 6.30 pagi. Terasa cam nak makan nasi goreng plak pagi2 ni. Tapi naklah ada rasa2 cili skit. Kalau nak mesin kena tambah air, nanti makan masa untuk menumis. Kalau nak tumbuk pulak, mau bergegar satu flat pagi2 ni. Pon leceh gak nak membasuh batu berat tu lagi.

Elleh!!! ngader2. Tu sumer alasan kan. Meh kasi keluar turbo chopper dari Tupperware Brands ni. Masuk segala bahan untuk kisar. Kasi tarik2 secukup hancur. Lebur dalam kuali. Campak dalam sinki, setengah minit pon tak sampai untuk cuci. Lepas tu masukkan telur dalam kuali, masukkan nasi, masukkan bahan2 perasa, gaul2 sekata.......................



















 
 




















tadaaaaaaaaaaaa....!!!!!!!!!
lupa plak ambil gambar nasi goreng nyer dah licin daaaaaaaaaaa

2 comments:

Lynn Hamzah said...

x pernah tgk pun produk nie kak ina...

Azlina bt. Azis said...

sebab simpan kat dapur jerk haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...