MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, November 13, 2012

ambik nko

Wah!!! Ceria jerk muka sensorang kan. Maklumlah gaji dah dapat minggu lepas lagi. Yang berholiday sakan minggu ni, bukan main melaram lagi kan. Sumer pon leh capai kan. Poket penuh katakan.

Semalam saya habiskan hari raya yang riang ria dengan pi kenduri potong jambul anak kawan en. Suami. Comel betul babynyer. Nasiblah anak orang kan, kalau anak sendiri....eh!! cop cop sempangkan dulu kat kawan2 yang lom cukup korum yer. Fuh!! Penat lom habis lagi ni.

Lepas tu pi tinjau2 rumah kat Bandar Baru Kangkar Pulai tu. Dah nak siap sangat jerk nampaknyer. Ini yang rasa xcited terlebih ni. Tapi duitnyer cam tak berapa nak cukup lagi jerk untuk renovate ker, grill ker haissshhhh.

Lepas tu, pi pulak beli pakaian sekolah Arfan dan Wafiy. Cari kat S'Mart jerk. Cari yang murah2 jerk macam tahun2 sudah. Maklumlah bukan boleh beli sepasang dua pon. Kalau suri rumah sepenuh masa bolehlah sambar dua tiga pasang jerk. Besoknya lehlah sental sambil nyanyi lagu Jaclin Victor. Ini hah, nak basuh baju kerja ngan washing machine pon asik tak sempat jerk memanjang. Lagi2 musin hujan cam sekarang. Dah basuh pun kena peram sebab tunggu giliran ampaian.

Takper beli jerk untuk seminggu sorang....beli yang murah2 jerk kan. Sekali nak bayar, ambik nko 

3 comments:

Lynn Hamzah said...

huhuhuhu...banyak gak tu kak...x per kak...moga diorang membesar menjadi anak yang bijak pandai...insyaallah...

Azlina bt. Azis said...

amin...

azrinna said...

Membaca catatan pasal baju buat saya teringat pasal 1 bakul baju yg belum bercuci lagi. Haip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...