MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, November 13, 2012

Sunyi

sepi jerk ofis hari ni. Kejab kerja kejab cuti kerja balik cuti lagi. Jadinyer ramai yang ambil keputusan untuk bercuti terus seminggu. Cuba cari ada tak yang langgar jerk cuti tu. Kerja terus haha.

Si Man Kueh ni hah pon, minggu lepas beria2 tak nak cuti. Siap cakap cuti dah nak abislah, kasi can orang lain ambil cutilah, tetiba ada plak borang permohonan cuti kat meja saya ni hah. Hampeh punya Man Kueh. Kita tengok Jumaat ni, entah datang ker tidak hah. Silap2 surat MC jerk muncul. Bukan leh percaya budak rambut pacak tu hah!

Saya kerja sepanjang hari bekerja minggu ni yer. Ingat nak gak join cuti ramai2. Biar sekerat dua yang tinggal kat LPP ni bekerja sambil meraung tak balik raya haha. Oleh kerana en. Suami tak boleh cuti sebulan dalam bulan November ni, lemau jerk perasaan nak cuti. Lagipun mak kat kampung pi Bandung semalam. Jadi kalau balik pon, tak berapa nak ada kawan nak berlawan masak haha.  Jadinya saya duk jerklah kat opis. Sattlekan jerklah mana2 yang patut. Nak outstation pun, deskofficer  kat PPK pon cuti gaks. Nak wat kerja cam mana plak kan ?

Tadi ada officemate dari cawangan lain terbeliak mata bila terserempak dengan saya.

Macam tak caya saya leh bertapa kat office dalam minggu mood cuti ni. Heehehehe memang korang jangan percayer pon. Sebab minggu depan mokcik ambil gak cuti sampai hari Rabu. Hari Khamis kan cuti birthday Sultan Johor. Pelik plak apsal tak highlight kat calender ni. Nasiblah ada yang giler cuti cam mokcik ni wat laporan. Yehaaaaa!!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...