MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, November 13, 2012

diam pleezzzzz


Walaupun semalam saya tahu Deepavali, bila dah berdentam dentum segala, saya jadi terkeliru. Siap bising2 marah saperlah yang main mercun segala malam2 buta ni. Sekali en. Suami ingatkan yang esoknya Deepavali. Nak cover malu, saya cakap tah hapa2 sumer nak meniru.

Lepas tu, en. Suami ketawakan saya. Abis yang raya Melayu tu berdentam dentum tu, awak relaks jerk pulak. Siap join sekali pulak tu. Menjawab lagi, tu takper sebab saya ada keturunan Cina. Itu dah jadi ada resam ler. Haha boleh gitu ??

Tapi memanglah memekik telinga sungguh dua malam semalam. Baru jerk nak sampai Singapore, kena patah balik sebab kena jerkah dek bunyi mercun. Masa raya Aidilfitri saya tak taulah pulak bunyinyer cam mana. Kan setiap tahun saya raya kat kampung huhu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...