MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, November 25, 2012

botol air baru

 
Hah!!!!! Ni salah satu item dari katalog bulan ni. Menggoda kan kan. Masa mula2 beli katalog ritu, saya yang teruja lebih - lebihan. Sambar 1 set. Untuk wat koleksi. Harga bagi set ini RM52. Kalau beli dengan saya pastinya ada harga spesialnyer kan. Memanglah comel tak terkata. Nak ambil gambar ni pun kena bersilat2 dengan anak2 yang teruja samer.
 
Tapi cam biasalah. Yang kompom menang si Princess Mia. Habis jerk sesi photografi, terus sambar suruh en. Suami isikan air masak. Siap letak atas almari tv. Pagi tadi, belum sempat mata bukak dah tanya mana air dia. Bila saya hulur, terus sarung tali tu kat leher.  
 

3 comments:

Lynn Hamzah said...

amboooi mia...bangun tido jer terus amek botol air baru ek...hehehe...

Azlina bt. Azis said...

boleh pokai mama dia

echah's heart and soul said...

Salam... Nak tanye, harga untuk sebotol nih berape ye??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...