MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, June 11, 2012

gigit

Ahad lepas masa dalam perjalanan pulang dari Melaka ke Johor Bahru, tiba2 Wafiy menjerit lepas tu menangis. Arfan cepat2 menarik Mia. Saya jadi pelik, lepas tu saya pandang Mia. Mia tunjuk wajah selamba jer. Arfan ketawa2 lepas tu bagitau Mia gigit Wafiy. Memang dah agak. Kalau lepas menggigit mesti Mia buat muka macam tu.


Oleh kerana saya tak boleh banyak bergerak dalam kenderaan yang bergerak, saya tarik Wafiy duduk atas pangkuan saya. Wafiy terus menangis menahan kesakitan. Sedangkan sebelum tu, diorang bergurau dekat sit belakang. Entah apa yang tak puas hati agaknya, Mia terus gigit Wafiy. 

Bilalah perangai menggigit Mia ni nak hilang. Sila klik sini


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...