MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, February 13, 2012

cinta yang kembali

Saya kenal cleanser APRICOT dari NUTRIMETICS sejak di tingkatan 3 lagi. Waktu itu terpaksa mengumpul wang saku sekolah semata2 hendak mendapatkannya. Bila dah dapat, pakai jimat2 sebab takut habis cepat. Bila dah habis, susah pulak nak beli balik. Sebabnya terpaksa kumpul duit balik dan wakil penjual dah tak ada. Jadi, pemakaian cleanser APRICOT ni kira celam celup kiranyalah.
Bila dah start dah kerja, problemnya pon hanpir sama. Bila ada yang mengaku wakil penjual, dapatlah beli sebotol. Bila dah habis, wakil penjual pun entah kemana. Terpaksa tukar pencuci muka lagi.
Tiba2 tahun ni nutrimetics sudah joint dengan TUPPERWARE. Atas alasan apa tak pasti, yang pastinya saya takkan terputus menggunakannya lagi. OOHHHhhhhhh!!!!! bahagianya.
Apa yang bestnya dengan cleanser ni di muka saya ialah bau apricotnya cukup segar. Sesegar rasa muka saya apabila telah dicuci. Sabunnya amat lembut dan tidak menyebabkan kulit muka rasa menegang apabila kering. Best kan!!!!! Sehingga akhir Mac 2012, harga promotion RM25 berbanding harga retail RM32.
Saya dah borong 2 untuk kegunaan saya dirumah dan di ofis. Jangan jeles!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...