MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, May 6, 2014

PLAYER BARU JDT


Ahad lepas, lepas saya balik dari kerja en. Suami dok bagi phone dia kat saya dengan kereq sekali. Apahal plak mamat ni. Saya pon beleklah. 

"Lah!! Saper conteng??" 

"Hek elleh!!!!" Bengang jerk dia pandang saya lepas tu ambik balik phone tu balik . Arfan ketawakan berdekah2.

"Tu sainlah ma. Tadi kitaorang pi tengok player baru JDT." Arfan tak sekolah hari tu sebab semalamnya muntah2 teruk. Hari tu mengada2 tak pi sekolah konon belum baiklah, masih sakit perutlah, macam2 alasan.  

Ghupernyer dia anak beranak pi Larkin tengok press conference memperkenalkan player baru JDT. Siap ambik tandatangan lagi. Poyo betollll!!!!

Memang kena macam ni ker bila ada player baru masuk dalam satu2 team tu erk ??? Sebab macam tak dengar pulak kat team2 bola sepak negeri lain. Ker team JDT jerk. Sokatilah lagipun korang buatlah apa2 pon, peminat korang menggiler ajer.

Inilah 2 orang player baru tu. En. Suami dapat sain dari yang votak tu. Hari apa tah hari tu dah start lawan ngan Pahang. Keputusan 1-1. Errrmmmmm ingatkan hebat sangat ker akakakaka. Mampus kena sound Mokcik ni kang.
 
Eeehhhhhh Boyan Hodak. Votak ni Mokcik kenal sebab muka nak sama ngan Harith Iskandar. Dulu masa mamat ni kat Kelantan dorang ni bukan main mengata lagi. Bila dia dah masuk JDT eh!! Tengok!!! Eleeeeeeeee korang ni menggedik pulak...........

 Tunjuk skill skit.

 Lambai2 sikit. 

 Peluk bola skit.

Shaya Seyang Jhohor!


 Jomlah masuk. Penat aku wat drama.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...