MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Saturday, May 17, 2014

MAN KUEH SAJER!!

Haissssshhhhhh ni yang Mokcik berangin ni, kenapa pulak gambar masa opis gotong royong boleh corrupt?? Banyak pulak tu. Tension! tension! tension! Dahlah nak buat input untuk blog LPPJ, sekali habis semua gambar tak boleh bukak grrrhhhhhh. Tapi peliknya gambar yang ada @man kueh sumer ok! Ini adalah ajaib! Engkau sihir gambar tu ker apa @man kueh ooiiiiii hahahaa

Ini gambar pertama saya ambik haritu. Itu pon bahagian bawah dia dah tak boleh nak papar. Agaknya @man kueh kacau cat tu ada baca2 ker ker.....

Lepas gambar kat atas tu, Mokcik ambil plak beberapa keping gambar lain, lepas tu baru gambar skandel ni. Mesra sangat kan, meluat Mokcik uweerrkkk. Peliknya gambar yang lain semua tak boleh buka kecuali gambar ni. Lepas tu ambik lagi gambar2 budak2 opis buat kerja. Malangnya semua gambar2 tu pon sama nasib tak boleh dibuka.
 
2 gambar kat atas ni ialah gambar terakhir yang saya ambil sebelum saya pi shopping. Errkkkhhh??? Haha saper suh bawak pi AEON BIG pi cari benih pokok. Pi lah nursery pokok ker, kompomlah bawak balik spesis pokok. Kalau AEON BIG dah tentulah yang keluarnya paling sempoi pon sabun mandi hahahahaha

Rasa2 ini N3 terakhir kot tentang @man kueh kat blog saya. Sebab lagi 2 minggu dia dah jadi warga KL. KL sangat keeennnnnn!!!!! Saya biarkan jerk dia pergi sebab dia dah janji nak belikan barang2 kat Ikea untuk saya nanti.....(sambil senyum menjeling kembang2kan edung)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...