MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Thursday, March 13, 2014

MH370

Semua orang ada tanda tanya saat ini kan. Apa yang terjadi sangat2 terkesan pada kita semua. N3 ni pon saya dah mula taip sejak 3 hari lepas. Tapi tak mampu nak teruskan sebab peristiwa MH370 sangat2 mempengaruhi mood saya ketika ini.

Semua cenderahati ni saya terima dari kawan2 yang balik melawat tempat orang. Ada sebahagian lagi saya tinggalkan kat tingkat 3. Seronok betul bila dorang ni balik dengan bawak cenderahati2 macam ni. Lepas tu yang tak pergi dok tanya pengalaman yang pergi. Pengalaman masa pergi, pengalaman kat tempat orang, pengalaman masa balik. Masing2 excited. Yang bercerita bersungguh2 yang mendengar lagi bersungguh2. 



Itu cerita bila mereka pergi dan kembali. Ini cerita mereka pergi tapi pergi kemana??? Buntu!!!!! Kita buntu......yang dekat dengan mereka entah macam manalah......

Hari ke 6 sudah. Pagi2 lagi dah on tv. Mana tau ada apa2 khabar berita ker........tidak! masih tidak! Masih kekeliruan yang sama. Ya Allah!!!! Manakah mereka. Kalau saya berperasaan sehiba ini untuk mereka yang tidak pon saya kenali apatah lagi keluarga disekeliling mereka. Ya Allah!!! kasihanilah mereka kasihanilah negara kami......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...