MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Monday, September 23, 2013

Apa nak citer erk ???

Akakakaka sebok nak kepoh gak walaupun dah takder apa nak citer. Bukan tau nak dok diam2. Tapi sebenarnya hati ini sedang gundah gulana sebab banyak kerja yang tak boleh nak sattle uwaaaaaaa. Pencarian Mokcik masih belum ketemu. Kenapalah dorang ni taknak bagi feedback. Hati ku hancur berkecai uwaaaaaaaa.
 
Tapi bila tengok gambar budak tecik ni hilang kejab tensionnyer. Sebenarnya dia perasan saya nak ambik gambar. Jadi dia posing kekonon tak perasan. Siap jerk saya snap, terus dia bangun nak tengok. Lepas tu tak puas hati, dia suh ambik sekali lagi. Saya malas nak layan lepas tu cakap nak ambik gambar baba.
 
Kebetulan masa tu en. Suami tengah nak tanggalkan lampu bulat tu. Bukan rosak. Tapi malas nak beli2 lagi. Angkut jerk lampu tu pasang kat bilik rumah baru akakakakaka. Banyak dah habis ni beli itu ini. Itupon tak sudah2 lagi. Maka pakai ajer apa yang ada akakakaka.

Bila en. Suami dah turun, naik pulak budak pipi bolat ni. Nasib lom sampai atas dah perasan. Snap gambar sekali. Mencicit turun. Bukan sebab takut. Sebab nak tengok gambar dia akakakaka ini macam budak pon ada.

Rumah memang cam tongkak pecah. Bukan sebab dah nak pindah sangat pon. Tapi bila senang2 ringan jerk tangan ni pi packing barang akakakaka. Sumer barang2 kaca yang tak berapa nak pakai sangat saya masuk dalam bekas2 besar. Dah standby kat atas almari tv yang hajat nak buang dah 5 tahun lepas tapi ada lagi ekekekeke. Almari tu saya beli kat Courth Mammoth masa baru2 kawin dulu. Almari ni dari mula beli dah lendut kat bahagian tengah tu. Tengok kat pemegang almari tepi tu, kan jauh selisihnya kan kan. Laci kat tengah2 tu pon dah habis terbarai. En. Suami saya yang pintar dan gagah perkasa kasi paku terus tak leh bukak sebab dulu Arfan suka tarik dan main dalam tu. Bila dia dah besar, Wafiy plak yang buat peel tu. Sebelum sempat Mia mengikut rentak, en. Suami kasi paku akakakaka. Minggu lepas saya suh en. Suami tanggalkan sebab dah sampai lupa ada harta Karun kat dalam tu. Almari tu pon dah memang nak kena lempar sangat2 pon sebab dia dah keluar biji2 kayu yang halus tu. Bila sapu bawah dia habis bersepah satu rumah grrrrrrhhhhhh tapi sampai laaaaa ni masih ada lagi kat situ uwaaaaaaaa.

Nampak kan ada 2 biji tv kat atasnya. Sebenarnya kedua2nya dah rosak akakakaka tapi masih tak dibuang jugak adohaiiiiiiii. Mokcik tak tau apa lagi yang en. Suami tunggu tunggu dan tunggu.


Perrrghhhh macam terbaek jerk Mak dia masak semalam kan. Makan sampai menyinsing kain gitu akakakaka. Sebenarnya dia makan nasi, telur dadar ngan kicap jerk tu akakakaka.

2 comments:

Shark Kay said...

hehe..
kecik2 dh pandai posing yer budak kecik tu.
comey jer pp dia.

Azlina bt. Azis said...

hehe tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...