MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Wednesday, February 6, 2013

prosperity saver with cariolier


Ini salah satu item yang amat2 saya sayang. Amat2 sayang. Sayang betul2 ni. Bukan pura2 sayang macam orang tu. Orang tulah...... pandai berdrama sangatkan. Pandai - pandailah pilih lokasi yer. Jangan drama engkau melotups, lepas tu nak pusing drama lain plaks. Mokcik tak nak campur. Siapa???? Biarlah rahsia haha.

Nama mender alah ni ialah seperti diatas. Malas nak taip. Panjang sangat akakaka. Besar 8.7L 28.4cm x 18.7cm x 25cm. Retail RM86.70. Ia amat memudahkan kerja dan meringankan beban saya sebagai penduduk flat.

Bila saya pi pasar S'Mart kat sebelah menyebelah opis ni hah, segala sayur, ikan, daging dan ayam sumer kasi sumbat kat dalamnya. Tapi janganlah masukkan sayur2 tu dulu. Masukkan yang lauk2 tu dulu. Kang penyek lerr sayur2 tu. 

Lepas tu baling jerk kat bonet belakang kereta dengan sopan. Jangan ganas sangat. Tupperware tu!!! Ahaks. Saper punya kereta takder bonet pon leh masuk. Sit belakang Avanza pon muat. Ngam2 jerk tempatnya. Sesuaiiii gitu. Kalau dah penuh sangat kat belakang tu, tak gheti2 nak letak kat sit belakang driver. Tak payah takut berbau pon sebab ada penutup penuh. Kalau terbalik pon jangan risau, kompom tak tumpah air ikan korang tu. Janji tutup betul2.

Saya ni, biasanya berbelanja masa lunch hour. Takkan nak biarkan segala lauk tu kat dalam kereta. Rosak pulak kang. Hehehe bisa diatur. Bekas ni datang sekali ngan tangkai. Tangkai ni pulak sedap elok jerk untuk angkut benda2 yang agak berat. Tak cedera nyer tangan korang macam angkut plastik beg.

Opis saya berada di tingkat 3 yer, ada anak tangga jerk untuk sampai kat atas. Selalunya saya angkut sampai atas lepas tu terus campak manja kat dalam fridge. Oleh kerana fridge kat sini comei lote, saya baringkan bekas tu tanpa sebarang keraguan. Masa nak balik, angkut balik turun dari tingkat 3 masuk dalam kereta. Sampai rumah, angkut balik naik tingkat 2. Hambik turun naik jerklah kerjanya lauk2 ku.

Bekas ni saya beli masa nak Chinese New Year 2 tahun lepas yer. Bukan 2 3 hari nyer filem ni. Masa tu hanya pembelian RM300 ke atas ajer layak beli satu item ni. Oleh kerana masa tu saya tengah fight untuk director, saya dapat beli banyak jugak. Makan tahun jugak nak ngabis menjualnya haahaha. Semalam masa dok selongkar item yang diorder customer, terjumpa satu lagi kat dalam kotak. Ingatkan dah sold out hahaha. Ada tak saper2 nak beli ???? Saya bagi harga lelong jerk RM50 seketul. Sila sms 0137092169 kalau berminat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...