MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, December 28, 2014

PANCIT

Kelmarin lagi dah perasan tayar belakang belah driver macam ada kurang angin. Mokcik biasa arrrr manja2 mesti nak tunggu en. Suami pi buat jugak. Lalulah doploh petrol kios pon Mokcik buat tak perasan jerk. Semalam nak pergi kerja baru teringat balik, lepas tu bagitau en. Suami. Dia soh pi pump sendiri sebab semalam cik Mia demam, nak beli buku budak sekolah lagi, nak uruskan budak2 lagi. Maka pergilah Mokcik ke opis dengan muncung sedepa. Sampai opis tengok cam ok lagi. Biarkan dulu. Sempat pulak pi lunch tengahari tu. Biarkan lagi. Bila dah nak balik baru teringat balik weeiiiiii tayar nko pancit paham3!!!!! Sebelum tu renung jerk tayar tu sambil2 tu pujuk2 tayar tu supaya janganlah nko pancit terus. Bertabahlah wahai tayar.....jom kita balik rumah!!!!!!!! Akakakakakaka.

Sampai rumah, en. Suami geleng2 kepala. Menyumpah2 kot dalam hati dengan perangai tercomel bini dia. Angkut anak beranak kang pi beli alat tulis sekali dah nak bukak2 sekolah ni. Sampai kat Shell UTM tu, en. Suami paksa belajar pump tayar. Alaaaaaaaa senang rupernya!!!!!!! Kacang goreng jerk lepas ni dah boleh buat sendiri!!!!!!!!!

Sekali sampai kat traffic light pertama Impian Emas, en. Suami tunjuk panic dia kata cam pancit teruk jerk. Terus berhenti tepi sekali tengok pancit habis tayar tu. Button tempat pump tayar tu pulak hilang. Hah!!!! Suh Mokcik lagi buat mender tak jelita tu kan jadi lagi banyak kerja.



2 comments:

Lynn Hamzah said...

alahai...kesiannya korang...mujur tak jadi apa apa...

Azlina bt. Azis said...

makin takut plak nak pi pump tayar sendiri ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...