MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Tuesday, September 25, 2012

Arrrhhhgggggg menciiiiiiiiii!!!!!!!

Hari ni hari ketiga saya bawa kereta manual sejak 3 tahun lepas. Sejak jual kancil kereta pertama saya dulu, memang tak pernah usik dah kereta manual ni. Bukan nak berlagak sebab dah ada yang auto tu. Tapi, saya ni jenis yang selesa dengan yang satu huhu. Sampaikan adik beradik mintak tolong alihkan sikit jerk kereta auto mereka pun, saya tolak mentah2. Alasan tak pandai bawak hahahaha bengong betul.

Nak jadikan cerita, minggu lepas en. Auto saya disondol orang. Alahaiiiii sikit jerk pon. Nak jugak wat claim insurance. Alasannya depan kereta dia teruk. Terpaksalah saya ikutkan wat report polis. Sabtu lepas hantar ke bengkel untuk repair. En. Suami suh pakai kereta dia dan dia pinjam kereta abang dia.


Ah Giler!!!!! Sejak beli kereta tu beberapa bulan lepas mana penah saya dok kat driver sit. Ini kan nak bawak. En. Suami mula naik suara. Kata saya ni manja sangat. Dulu boleh jer bawak kancil.

Itu 3 tahun lepas en. Suami oooiiiiii. Lepas jer dapat lesen itulah kereta yang saya buat cari rezeki.Memang pon satu Johor ni saya lenjan ngan kancil tu. Tapi ni kereta lain. Lagi pun dah 3 tahun tinggalkan manual. Dah lupa nak balance clutch ngan minyak. Dahlah bukit nak keluar ofis lebih 45 darjah, nak pi simpang Taman Daya ada flyover berbukit bukau!!!!

Suka hati awak!!! Pikirlah sendiri nak pi kerja dengan apa pon noktah

Arrrhhhgggggg menciiiiiiiiii!!!!!!!

Dan hari ni dah hari ketiga saya bermanual pergi balik ofis. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Itu pon sebab tak berhenti kat bukit. Mokcik tunggu line clear baru panjat bukit tu hahahahaha ader haku kesah!!!!

 
Kesan kemek kat belakang kereta
 
 
Simpang keluar LPP yang berbukit 45 darjah







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...