MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Thursday, July 12, 2012

kek Tupperware

Rupanya masih ada yang tak tahu kewujudan kek set Tupperware ni. Siap kerut2 dahi tak percaya. Betullah cik kak, setiap kali nak masuk Ramadan, Tupperware Brands akan jual makanan rasminya iaitu kek set dan kurma. Tapi siap bekas Tupperware sekalilah. Kek dan kurmanya pun bukan main boh ajer setakat ada2. Mavelossssss!!!! Terbaik!!!! Kalau tak cayer kenalah beli heheheehhe.

Buat kawan2 yang tak tahu gambarannya cam mana, tahun ni penampilannya lain sikit dari tahun2 sudah. Tupperware keluarkan 2 jenis kek seperti tahun2 sudah iaitu Lemon Blackcurrant Cake dan Blackforest Cake. Tapi tahun ni, dimasukkan dalam bekas Tupperware yang sekali ganda besarnya. Ada warna oren dan ada warna pink. Harga setiap satu ialah RM53.30. Lepas tu, ada pulak PWP untuk pembelian setiap kek set tu dengan bekas yang sekali ganda besarnya beserta tali untuk tingkatkan dia dengan harga offer menggila RM39 sahaja.

Memang menawan, tertawan kau memang vouge gitu...
Kalau nak harga spesel meh sms dengan penghantaran percuma 013-7092169

Blackforest Cake SetLemon
Lemon Blackcurrant Cake Set


Berbezakan saiz bekas mangkuk tingkat tahun lepas dengan tahun ni kan. Harga tahun lepas RM60 untuk 1 set. Untuk tahun ini, saya kasi harga special RM80. Tapi boleh jer kalau nak murah lagi. Jangan terkezut dengar harga baik dari saya udah ler....taknak bertanggungjawab yer hehe. Sila klik sini



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...