MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Thursday, November 14, 2013

dapat sejadah baru

Alhamdulillah......terima kasih sangat2 pada kak Tusmirah dari PPK Kulai dengan pemberian sejadah untuk semua anggota LPP Johor hari ni. Taktau plak pemberian atas hajat apa ni, tapi sesungguhnya saya amat2 gembira. Bukan untuk saya seorang jerk semua ni akakakaka tapi satu jer untuk saya. Oleh sebab Zamkidal dan Mankueh takder kat opis hari ni, maka saya menggunakan kuasa veto saya yang membuat pilihan dulu akakakakaka.(Padan muka korang)

Oleh kerana opis agak sunyi, saya telah mengambil langkah membuat pilihan dengan gaya bertenang. Perlu berfikir dengan teliti supaya unsur2 politik tidak dicampur adukkan. Unsur2 kemanusiaan pon perlu dititikkan supaya tiada pihak yang berkecilhati atau tidak puashati.

Setelah berfikir panjang, menilai baik dan buruk serta mementingkan diri sendiri ngehngeh akhirnya saya mengambil keputusan merembat warna biru tu. Ini adalah kerana, itulah sahaja warna yang berbeza dengan yang dua tu. Jadi tak payahlah korang nak rebut2 warna nanti kan kan. Lagipun kan Mokcik bos, kena arr pakai berbeza dari korang akakakaka (feel bos sangat lepas kasi korang markah SKT tak habis lagi wakakakaka) Lepas tu, yang warna biru tu takder gambar masjid ker kaabah ker. Anak Mokcik kan suka agah2 masa Mokcik solat. Kang terpijak gambar2 tu lepas tu masuk plak pesbok jadi kes plak terus Mokcik jadi retis kang huhu. Man Kueh lom ada anak, takder saper pon nak pijak. Anak Zamkidal kan asik ulangkaji pelajaran mana ada masa nak ngacah mak pak dia.

Kesimpulannya, korang berdua sila ambil sendiri sejadah ni kat atas meja hah. Lambat2 kang ada jugak Mokcik sapu sumer sekali guna kat rumah baru siap tukar guna tiap2 hari. Mokcik tengah feel nak guna yang baru jerk sekarang ni wakakkakakaka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...