MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, August 9, 2009

Cuti yang memenatkan

Aku takde minggu lepas dari hari selasa sampai jumaat. Anak aku kena sakit kaki tangan dan mulut. Teacher tak bagi gi sekolah. Babysitter Wafiy laks demam. Jadi terpaksalah aku bercuti menguruskan budak2 tu. Walaupun Arfan sakit, tapi dia amat aktif. Naik penat aku dibuatnya. Ditambah pulak dengan Wafiy yang tak reti duduk diam. Aku risau sangat Wafiy berjangkit penyakit tu jugak, sebab apa yang Arfan makan, minum dan pegang. Dia turut nak buat sama. Hari sabtu lepas aku tengok dia dah ok sepenuhnya. Jadi aku pun tarik nafas lega. Tup tup malam tadi dia mengadu demam pulak. Pagi tadi badan dia panas betul. Lepas bagi ubat, aku hantar dia gi rumah babysitter Wafiy. Aku mintak hubby mintak cuti pulak esok. Kalau perlu bawak gi hospital, bawa jerlah. Aku dah tak larat rasanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...