MeH CLicK!!!!! PaSTi ADa YaNG BerGUnA....

Sunday, July 26, 2009

Jam giler

Perrrhhhhgggggg punyalah sesak jalan pagi ni...nasib baik aku kuar agak awal gaklah. Itupun lagi satu minit nak kantoi. 8.29 pagi. Entah apa musibah dah menimpalah kat jalan hari ni sampai boleh jam terlampau. Yang aku sakit hati ialah jalan susur kiri dari taman daya ker pasir gudang tu pun dorang guna untuk potong keta kat depanlah kononnya. Sedangkan dorang dah nampak keta yang kat traffik light tu pun tak bergerak. Nak lepas lorong tu jer aku tunggu dah 10 minit...nasiblah kancil aku tu bukan keta kebal, kalau yerrrr sumer keta2 tu aku sondol ala2 badak sumbu.. hehehe.

Ni dia jalan susur kiri yang aku maksudkan tadi. Jalan ni sepatutnya tak terlibat dengan jam tu, tapi.... diatas ketidak sopanan pengguna jalan raya, jalan ni telah dikacau. Grrrrrrrr
Lepas jalan kat atas nu, baru aku ikut jalan ni untuk ke LPP. Lihatlah betapa panjangnya jam yang terlibat. Syukurlah LPP terletak kat lokasi ni. Walaupun tak berapa nak gah disitu, tapi sekurang2nyer begitu strategik di situ.



1 comment:

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...memang jam giler pg td...nasib baik lynn awal sket...jgn tension2 k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...